Tårta med blommor...

Fick en beställning på en tårta av min mamma. Hon fyllde år för 2 veckor sedan och ville bjuda på en tårta på jobbet.
Hon jobbar på ett kontor där de jobbbar med att blankter som lantbrukare och vetrinärer el nåt sånt skickar in. Svårt och förklara,men de handlar om kossor/tjurar/kalvar iallafall så hade tänkt och göra en tårta med en kossa på. Men igår när jag skull försöka mig på de blev de bara katastrof, så la ner de projektet efter en stund och gjorde en med blommor istället. Va nära på att bli pannkaka utav de oxå för blommorna bara gick sönder så fort jag nudda dem. Men fick ihop lite blommor tillslut och här är resultatet..
 
 
Denna tårtan är en ljusbotten med pärongrädde (recept kommer) och chokladtryffelcrisp, spacklad med grädde och vit marispan. Sen dekorerad med sockerpasta och vita strösselkulor.

Kommentarer
Postat av: Veronica

är du bäst!

2012-12-06 @ 21:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0