Bakat...

Har inte blivit nåt inlägg på några dagar, men har jobbat, så har inte direkt haft nåt och blogga om.

Idag är jag ledig, men fick ställa klockan tidigt, för skulle vara hos frissan imorses. Så nu har man ny klippt. Skönt! Har vart så svårt de sista o få till en frisyr för de har vart så långt och tjockt. Klippte inte så jätte mycket eftersom jag sparar ut håret till min page igen. Men lite hår försvann iallafall =)

P´s jobbarkompis undrade va jag gjorde om dagarna, för de har inte fått hembakt på 1½ vecka, men har jobbat så har inte orkat/haft lust till och baka, men idag har jag bakat lite.

Blev Kärleksmums/Monicas bitar

(Glasyren hade inte torkat när jag tog kortet, så de fick bli på hela kakan)
 
Tekakor med linfrön.


Kärlekmumsen och tekakorna har jag bakat tidigare så de finns med här i bloggen lite längre ner, så de är bara o scrolla ner så får ni receptet. Tekakorna är jätte goda o saftiga och kärlekmums är alltid gott =)


Kommentarer
Postat av: vera

Åh vad gott

2010-05-10 @ 15:10:13
Postat av: Malin

Åh tekakorna ska jag nog testa! Kram

2010-05-11 @ 22:45:24
URL: http://annamalinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0