Kinnekulle..

Haft en ledig dag idag för jag ska praktisera i helgen och kände att jag va sugen på att göra nåt. Så kompisen ställde upp som sällskap så åkte vi till Kinnekulle i några timmar. Åkte på lite sightseeing för hon har knappt vart på kullen innan, så vi åkte bla för att hitta slotten och lite andra byggnader, men har själv knappt koll på läget på kullen så hitta inte riktigt allt, men hitta lite iallafall.. Sen sluta vi med att gå upp till utsiktstornet där vi fika lite. Blåste ganska mycket där så vart lite kallt ett tag så vi satt inte där så länge. Sen gick vi en extra runda för att kolla läget och att Nelson fick röra lite på sig..
 
Nelson var med som fick ställa upp lite som modell då kompisen va lite kamera skygg + att jag inte lägger upp bilder på kompisar för jag vet inte om de vill vara med här på bloggen..
 
Nelson med utsiktstornet i bakgrunden och även monument för en flygcrash som hände för måååånga herrans år sedan.
 
Nelson med utsikt över Vänern. Om man tittar nära på bilden till höger så ser man en vit liten "klutt" som är Läcköslott =)
 
Med och fikar oxå..
 
Vart kanonväder idag förutom blåsten, så när vi kom hem har jag målat på altanen, putsat fönster (som behöver putsas igen då de blev ränder av skrapan, jag HATAR och putsa fönster!), burit fram alla trädgårdsmöbler. Nu ska de bara planteras lite blommor så de blir lite myskänsla, men de får vänta lite till, annars hinner de dö tills de är lagom och sitta mer där ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0