Sista veckan...

En av mina trognaste läsare sakna inlägg på min blogg, så är väl dags att uppdatera lite..
Dock har jag inte så mycket och skriva som vanligt. Känns som jag aldrig är hemma fast nu jobbar jag ju heltid så de är väl inte så konstigt. Sen läggs de mycket energi på Nelson då han inte mår helt bra. Han haltar fortfarande lite lite emellanåt, men nu har även magen ballat ut och han äter knappt på morgonen vilket är VÄLDIGT ovanligt då han är ett matvrak. Så nu går man runt med en klump i magen och hoppas de snart ska gå över. Ush inge kul när varken djur el människor är sjuka, men så svårt och veta när djur blir sjuka för man inte vet felet. Tänk om de ändå kunde prata!
 
Har dock hunnit med att fira midsommar med våra goda vänner S och T och deras 2 barn. Vi hade en kanon bra dag på Liseberg där vi dock blev pissesura av både flumeraiden och coloradon och senare även lite regn. Men va gör de när man har roligt?
Kvällen avslutades med en grillning och färskpotatis och även lite jordgubbar, precis som de ska vara på midsommar!

Sen var sambon iväg till Örebro med en kompis och kom sen hem med en motorcykel. Han har viljat ha de sen många år tillbaka men då har de vart annat som ska köpas el göras. Men nu så.. Får vi bara hoppas på bra väder så de blir lite turer i sommar. I helgen ska vi ev köpa hjälm och jacka till mig så även jag får användning av den..
 


Blev ingen svart som jag viljat ha, men så länge sambon är nöjd eftersom de är hans så får jag vara de med. Jag vill med har motorcykel körkort men får inte ta de för varken sambon el mamma. Även om jag är myndig och bestämmer över mig själv, så tror jag ändå de har rätt. Råkar tyvärr vara en sån där som har lite för tung högerfot.
En nackdel med motorcykel är att jag inte får parkera min bil i garaget längre, för där ska tydligen den stå, Tur de inte är vinter så jag slipper hålla på att skrapa rutor och grejor i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Gordons husse

Kul att du är tillbaka i bloggen. Det är så roligt att läsa dina inlägg. Fast inte så roligt att Nelson inte mår bra. Hoppas han kryar på sig!

2013-06-30 @ 12:11:09
URL: http://www.gorbarfals.blogspot.com
Postat av: veronica

Vem är den trognaste läsaren?

2013-07-12 @ 17:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0