35-års tårta...

I lördagskväll åkte vi och överaska P´s kompis som fyllde 35 år på söndagen.
Jättesvårt och köpa presenter till gubbar. För de mesta brukar vi köpa med oss en flaska whiskey el nåt, men han dricker inte sånt och inga finare öl heller, och hur kul är de och komma med ett flak fulöl? Så vi va och köpte en liten låda med godis för han är en riktig godisgris! Nästan, men bara nästan värre än mig på att äta godis =)
 
Kassörskan kolla på oss när vi lasta upp allt på bandet =) Den godis lådan skulle jag gärna vilja ha!!
 
Sen bakade jag även en tårta och hade med mig dit. En liten skämt tårta för de får man ge till gubbar som fyller jämt =)
Denna iden kom jag och kompisen på när vi åkte till Göteborg häromdan och tyckte den passa till födelsedagsgubben..
 
Ni kanske själva ser va de föreställer? =)
 
Den har iallafall en ljus botten med dumlefluff, jordgubbssylt och jordgubbsmouse. Och dekorerad i mashmallowsfondat och sockerpasta..
 
Tyckte den va god fast den blev lite väl blöt i mitten av all jordgubbssylt, får ta mindre av de nästa ggr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0