Frånvaro...

Nu va de länge sen jag skrev här, och de kommer säkert bli paus igen om jag känner mig själv.. Men blir inte av att man sätter sig ner och skriver + att jag inte har några bilder och hur kul är de?

Har jobbat, jobbat, jobbat och ytterligare jobbat. Känns inte som jag gör nåt annat, men är väl för man jobbar mitt på dagen, att man inte har tid/ork med nåt varken innan el efter, men men.. Jag är ändå glad att jag har ett jobb och får ta tillvara på de för 1 november har jag inget, och då kommer jag bara klaga att jag går hemma el också att jag har börjat nån ny tråkig söka jobbkurs..

Sommaren har vart bra ändå, träffat goa vänner, åkt motorcykel, åkt båt, vart på Ullared o IKEA m.m
Sen har jag även fått målat vägg vid ingången och fått nytt trappräcke. Sambon är lite seg startad på såna saker, men efter tillräckligt mycket tjat fick jag äntligen nytt. Kanske va för jag rev de gamla själv med kofoten och att jag fråga pappa om hjälp och bygga nytt, och sambon lyssnar alltid på pappa.. Så tack vare pappa och sambon fick jag en ny entré. Blev lite moderna ihop med våran dörr också.
 
 
 
Sugen på mer renovering, de jag har sikte på är källaren. Gillestugan är så tråkig och dyster. Man vill inte gå ner dit och titta på tv. Så nu försöker jag tjata, tjata, tjata på sambon igen. Denna ggr har jag en kompis till hjälp för hon vill nämligen köpa våra skinnsoffor som står där så jag kan köpa en ny tygsoffa dit och då blir de automatiskt att man tapetserar om när man ändå håller på och så kanske nåt nytt bord osv.. Får nog fråga pappa när han kommer hem från Kreta om han kan hjälpa till och tapetsera, för då lyssnar även sambon på honom =) Ibland, men bara ibland är jag lite smart... Får hoppas min ide blir verklighet =)
Har även att gräva upp våran skraltiga häck och bygga staket istället, men de är kanske lite för stort projekt för att tjata mig till? Vi får väl se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0