Typiskt..

Försöker ladda upp bilder men går inte. Typiskt! Vill ju de ska funka här ju!!

Shoppat loss lite idag med. Hitta lite t-shirt till sambon. Bra han ville ja de för de väger inte så mycket, så jag kan få hem allt jag handlat. Hittar massa saker men man blir lite snål fast de är superbilligt, jaja, är ju kopior men vem ser de? Får se på mån/tis va plånboken säger.

Maten är helt okej, vissa saker är lite smaklösa som tex pizzan igår. Va bara ost på den oxå typ. Idag testa vi nån gryta som va i en lergryta, som va möe bättre. Så här går de ingen nöd på oss..

Bara 3 soldagar kvar, känns lite trökigt när de är 5-6 grader hemma, men ändå saknar jag min mjuka säng hemma med riktigt täcke, istället för ett hårt frotté lakarn.. Och så saknar jag min sambo och Nelson och lilla Sixten, men nu ikväll har jag fått sett dem live via telefonen. Nelson sakna mig massa, han ligger vid dörren och väntar på mig och på morgnarna får han gå upp halv 7 för P ska iväg till jobbet, men så fort de kommer in går han upp och lägger sig i P's säng :) betyder att han saknar mig och våra sovmorgonar :) tihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0