Sista kvällen

Nu är sista kvällen här, imorgon 18:30 turkisk tid kommer bussen och hämtar oss för att åka till flygplatsen.

Verkar som vi fick ha kvar rummet till 4 så vi kan
Ligga på stranden på dagen och hinna duscha oss fräscha innan vi åker.

Soleksem är lika illa idag fast lite värre på foten, men är bara och smörja och den bita ihop. Om några dagar är de borta.
Shoppa har jag gjort idag, så nu är frågan. Hur ska jag få hem de? Har platsen men är att de väger. Har inget direkt och slänga heller, men ska väl lösas på nåt sätt :)

Vart 30 grader i vattnet idag och runt 35 på land. Fläkta inget på förmiddagen så då va de riktigt varmt ett tag, men som tur va så blåste de upp lite sen. Skönt!
Legat och läst hela dagen så nu har jag läst 3 böcker på resan, jag som aldrig läser annars. Känns inte som vi vart så sociala när vi har läst så, men de har vi allt vart imellanåt ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0