Lördag..

Va tiden går fort. Tyckte inte de va länge sen jag låg i en solstol på stranden men har redan gått flera dagar sen dess..
 
Idag är sambon iväg på kusinträff i Borås och ligger över där hos kusinen. De skulle åka gocart och dricka öl. Hade vart kul och följt med, men han fråga inte om jag ville med, så får snällt vara hemma. Men som tur va så fråga snälla mamma mig om jag ville med henne och syster till Skövde och kolla affärer. Mamma behövde byxor och skor, men hon hitta endast byxor denna ggr. Skorna är de väldigt konstigt mode på, så mycket klack på allt och de funkar inte som vardags skor alltid..
Alltid lika intressant när vi 3 åker iväg. En blir sur/vrång för den inte hittar några kläder, en blir trött osv, så de blir lite diskutioner imellanåt =)  Vi ska ev åka till Ullared framöver, får se hur de går, men då brukar vi gå mycket själva så de ska nog gå bra =)
 
Eftersom jag vart själv idag/ikväll, så va jag på Netto och köpte lösgodis till mig själv, de är jag värd tycker jag! Gillar egentligen inte Netto, är ju världens rörigaste affär med konstiga märken på vissa saker, men mitt bland röran kan man hitta godbitar. Idag hitta jag utstansare till tårtbakning =) till billigt pris som 39 kr. På webshoppar på nätet kostar de från 100 kr nästan, så tycker jag gjorde ett kap.. Fast nu måste jag ju baka tårta så jag får användning av de.. Fast de går ju och använda de till annat oxå, tex dekorera cupcakes..
 
Mina fynd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0