Tandläkare...

Sitter här själv i soffan och tycker synd om mig själv. Jag har nämligen vart hos tandläkaren idag och lagat hål. Är en av de värsta sakerna jag vet och gå till tandläkare! USH..
När man ligger där och gapar till max med 5 verktyg i munnen, massa saliv i munnen för de suger inte upp allt och så kan man inte och svälja pga verktygen. Sen smakar de äkligt av va de nu sätter in i munnen och de luktar äkligt när de borrar och skvätter vatten i hela ansiktet!
Sen efter bedövningen äntligen släpper efter 5 timmar, så sticker de i läppen och går över till att ha ont i stället. Och denna ggr så har de inte slipat ner hela tanden så nu sitter jag här och kan inte bita ihop =( Och kan inte tugga på den sidan heller för då isar de.. Så får blir en tripp dit imorgon och höra om de kan slipa ner tanden, funkar inte och gå runt så här!
 
Va tvungen och skriva av mig lite för jag tycker som sagt synd om mig själv lite idag =)

Kommentarer
Postat av: Veronica

stackare

2012-11-21 @ 00:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0