Tuc mini snackers =)

Jag är med i nåt som heter Buzzador där man får vara med och testa nya produkter som kommer ut på marknaden tex.
Fick mail häromdan att jag kommer få buzza som de kallas kex från Tuc.. Så denna el nästa vecka kommer de dimpa ner 12 påsar i min brevlåda =) 3 får ska jag behålla själv och 9 ska delas ut för att provsmaka och sen berätta va man tycker om dem.
Så nu hoppas jag på fin väder igen så man kan sitta ute på altanen och äta kex och ost, vindruvor och annat gottit och testa på dessa.. Visst låter de gott.. Ooo lite färska räkor till hade inte vart fel heller =)



Om de är nån som vill vara med i buzzador säg till, för då får ni en länk av mig, för om jag värvar nån så får jag lite extra poäng =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0