Tisdag...

Då har de gått 1 1/2 dag sen sist.
Igår va vi ute på en snorklingstur. Vi hade riktigt tur med vädret eftersom de blåst dagen innan, men de gunga rejält på båten ändå. Men inget vi mådde illa av jämfört med många andra. Vi fick den bästa platsen på båten. Längst bak på jätte sköna madrasser så vi kunde ligga o götta oss mellan snorklings tillfällena.
Va en upplevelse att snorkla då jag inte snorklat direkt tidigare förutom hemma hos mina föräldrar i badkaret när jag va liten :) fick lite panik i början då de va kallt i vattnet blandat med att jag andades för fort i snorkeln. Men lyckades till slut andas rätt och fick då se många färgglada fiskar och korallrev.. Så va en perfekt utflykt!

Önskar jag kunde lägga ut bilder men de går inte, så ni får en bildbomb när jag kommer hem. Lite jobbigt ä det o tänka att de bara är 2 dagar kvar :(

Har precis vart o köpt en 7up så nu blir de drink o chilinötter på rummet :) gäller o passa på o njuta de sista nu!!


Kommentarer
Postat av: Grannarna

Vi ser riktigt fram emot bildbomben! Välkomna hem igen!

2012-03-20 @ 20:39:11
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0