Hundvakt...

P´s lillasyster ringde imorses och fråga om jag kunde ta hennes hund på eftermiddagen idag, så va och hämta henne förut. Som tur är så funkar de bra ihop mellan Ceela och Nelson efter att ha spenderat en hel vecka ihop när vi va i Egypten. Fast de är den lilla som bestämmer över den stora och det är lite kul att se =)


Bortskämd som får ligga i soffan, när inte Nelson får.

Inte lätt och ha 2 hundar i vissa lägen, spec inte ut och gå för den ena far runt och den andra drar så blir att gå 2 promenader istället. Så blir möe promenader idag.
Man blir lite mer bunden oxå när man inte brukar ha dem, för vet inte hur de fungerar när de själva hemma ihop och hur den lilla fungerar ihop med Sixten, så får bli en hemma dag idag fast jag egentligen har lite ärenden på stan och göra..


Stor o liten.. Den lilla är lätt och tappa bort bakom Nelson imellanåt..

Ikväll ska jag ut och äta med Kappahl gänget. Ska bli jätte kul, nåt jag sett ifram imot. Blir att äta tapas på Bakgården i Lidköping. Som tur va så paxa jag denna kvällen före P för han ska nämligen iväg till Skövde och bowla med hans jobb men eftersom jag hann säga de innan så får han åka hem tidigare ifrån sitt.. =)
Sen kommer min snälla kompis och hämtar upp mig, så jag för en gång skull ska slippa köra som jag alltid får göra när jag och P är iväg, så kanske blir en xider el 2 ikväll =) Tjohoooo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0