Skillnad i pris??

I fredags va min kompis på Ullared (avis, o jaaa!!) och shoppa loss. Där hitta hon sockerpasta. Sånt som jag använder när jag dekorerar tårtor. Oj, där lät de som om jag bakar tårtor varje dag =), nä, men när jag väl gör tårta har jag de.

* På panduro kostar en klump 39,90 (fördel för där finns de alla möjliga färger så man slipper blanda till själv)
* På ICA tar de 22,95 för vanlig vit.


* På COOP tar de 26,90


Och kolla här!! Ullared tar 3,95!!! Sicken jäkla skillnad på pris el vadå? Lönar sig verkligen och åka dit ibland!!
Så nu har hon köpt med sig 12 förpackningar till mig som jag får betala 47,40 för. Tänk om jag köpt de på COOP, då hade jag fått betala 322,80 för samma mängd. Så jag har sparat maaaaassa pengar på de. Kul och göra fynd ibland fast de inte va jag som köpte de dock =)

Så nu behöver jag inte ha dåligt samvete att jag köpte nya vita converseskor häromdan när jag har tjänat så möe på sockerpastan.. TIHI!!


Lånade bild på www.junkyard.se för jag orka inte gå upp och ta kort på mina.
Ett par helvita går alltid hem i sommar, bara de kan sluta regna snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0