Myser...

Idag har jag och P vart i Annelund som ligger vid Borås/herrljunga hållet nånstanns ute i bushen (hade ingen täckning på min telefon så är verkligen på landet =)) på student firande. P´s kusin tog nämligen studenten idag.

Alltid kul att träffa P´s släkt då de inte blir så ofta och hela den sidan är jätte roliga, spec hans 3 morbröder. Skämtar HELA tiden..
Va lite kul idag, vi kom in och vi skaka händer med några vi inte träffat och så, så kommer en av P´s morbröder fram och presentera sig och skaka hand och gick vidare. Tänkte han skämta bara för de andra hälsa i hand. Tänkte inte mer på de sen. Sen efter han gått ut i köket där P och hans bror och mamma va kom han tillbaka och sa: Förlåt, jag kände inte igen dig. Trodde du va nån annan.. Sen kom nästa, P´s morbrors fru. Herregud jag kände inte igen dig heller.. Så de måste betyda att mina 59 kg har gjorts sig lite skillnad =) TIHI.. De tycker jag va kul =)

Vi hade tänkt och bara vart borta i 5 tim, men råka bli 6 timmar så vi hade en VÄLDIGT glad hund när vi kom hem. Varför de tog längre tid va att P´s lillasyrra övningkörde så gick inte sååååå fort. Tur va väl de, för jag satt och höll i bildörren nästan hela tiden och va rädd. Men hemvägen gick bättre för då hade jag både mouserat vin och rött vin i kroppen så jag va lite lugnare =) Nädå, hon körde helt ok för att inte ha kört så länge...
Efter vi kom hem åkte vi och köpte kex och ost och även chips och dip och xider, o på med film, så nu sitter vi alla 4 i soffan och myser. Ja, tom Nelson får ligga i soffan idag. Är de mys så är de =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0