Snö Snö Snö...

Äntligen kom de lite snö =)
Jag gillar snö!! Många längtar till våren, men jag vill ha riktig vinter innan dess! Så skönt och ut och gå när de snörar och de knarrar under fötterna, blir även en annan luft ute. Om vi inte hade åkt utomlands iår så hade jag gärna åkt till Sälen så man kunde få en riktig vinter och snö!

Fick med mig en kompis till Heden idag, inte fel att få lite sällskap när man går där ute!
Nelson for som en tok som vanligt och tror han gillar snön riktigt mycket!





Han fick lite kucklor på bakbena som satt fast ganska hårt, men som tur är så smälter de ganska fort när han kom in i bilen...


Kommentarer
Postat av: Grannhunden Falstaff

Visst är det härligt att rusa och springa runt på heden! Det är mitt favoritställe! - Kramar från Falstaff

2012-01-10 @ 19:12:53
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0