Tiden går...

Oj, va veckorna går, spec den senaste 2 veckorna, är därför de inte har blivit så mycket uppdaterat här.

Sen jag uppdatera senast har jag vart på ikea 2 ggr, Allums köpcentrum i Partille 2 ggr, Ullared, sytt gardin och dynor åt en kompis, haft pysseldag hos en kompis, slipat och målat kökskåpsluckor hos svärmor, vart hos kompisar och fikat, vart i skövde och storshoppat, vart i Lidköping o shoppat med mamma, tränat och mycket annat.. Kul och ha saker och göra om dagarna. Men blir väldigt möe shopping, men är på jakt efter bikini och lite tunnare kläder till Egypten för om 19 dagar åker vi =) och det är inte de lättaste och hitta denna tid på året. Har inte hittat än, så jakten fortsätter nästa vecka...

Nästa vecka ska jag baka tårta med en kompis, ev pysseldag hos kompis igen, ska ut och äta med Kappahl gänget, fika hos en kompis, till ett par andra kompisar och kika melodifestivalen och mycket annat så den veckan rullar på oxå =) Jättekul!

Är bara idag vi har haft en halvslappar dag. P köpte äntligen sin efterlängdade Ipad igår som han har gått och dreglat över sen den kom för 1 år sedan el när de nu va, så han har suttit med den typ hela dagen och jag vart med mamma en sväng + kollat igenom en hel säsong av en serie jag tittar på, så nu väntar jag på att nästa säsong ska släppas på dvd =)

Nu sitter vi och väntar in tiden, ska strax bege oss till P´s jobbar kompis med familj och ska titta på Melodifestivalen och ha en skön slappar kväll där. Inte fel alls!

Blev ett väldigt ointressant blogginlägg idag, knappt så jag borde publisera de, men ni får allt läsa lite tråkiga inlägg ibland oxå =) Men håll er till goda, ska blogga lite kakor i veckan som kommer =)


Kommentarer
Postat av: Grannarna

Det är inte alls ett ointressant inlägg. Roligt att läsa!

2012-02-27 @ 11:26:58
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0