Min nya vägg...

Japp, nu är jag klar med min målning... för tillfället iallafall =)
Blev riktigt nöjd med min nya vägg, blev lite roligare i de rummet nu, för de är ett rum som är ganska tråkigt annars. Vita väggar, inga tavlor el annat på väggarna och bara 2 träningsmaskiner och en torkställning.. Sen blir de att man bara ställer in bröte i de typ..
Nu ska de bara upp nåt mer på en annan vägg så blir de nog super bra!


Innan.. en suddig bild på en vit vägg...


Maskering.. de tråkigaste jobbet o göra...


Tadaaa.. Klart...

Är nöjd med ränderna och kul och förnya sig för en billig peng. Gratis för mig för jag hade färg hemma, men gick inte ens åt en liter färg, så kostar max 75 kr i färg + maskeringstejp.. Maskeringstejpen bubbla sig på några ställen så färgen kröp under, så får ta en liten minimini pensel nån dag och måla över, men de orkar jag inte idag för är dödsförkyld.. igen..
Va de början på förra veckan men gick över, sen kände jag skav i halsen i söndags igen och nu har de brutit ut med feber, snorighet och hosta.. Inget kul alls.. Jag som skulle ta Twinrix spruta ikväll inför Egypten får skjuta upp de 1 vecka sen skulle jag träffa en kompis imorgon som är hemma sin sista dag på sin föräldrarledighet men de är nog bara och glömma det så jag inte smittar deras familj =( TRÖK!!


Kommentarer
Postat av: Grannarna

Väggen blev ju jättesnygg! Krya på dig, önskar vi.

2012-02-02 @ 10:44:41
URL: http://barfals.blogspot.com
Postat av: Camilla

Tack så mycket!

2012-02-02 @ 12:13:08
URL: http://femrumochkok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0