Tillökning...

I tisdags va kompisen här och hade med sig present till Nelson, men där va jag snabbare än han och tog den, för han fick nämligen en jättestor benersennen gossedjur. Nästan lika stor som Nelson själv =)
Ville inte han skulle bita sönder den med en gång utan jag vill mysa med den i soffan ett tag istället. Perfekt storlek och ha som kudde el bara sitta och hänga på. Jätte mjuk och själklart jättesöt för de är ju en bernersennen =)
 
Nelson fick låna den lite för korttagning häromdan..
 
 
Nelson ser lite butter ut, undra om de är för han är avis på tillökningen.. Han kan ligga och sova jättedjup och så säger jag lilla vovven och klappar gossedjuret, då kommer han fort som ögat och vill vara med och gosa. Om han inte får uppmärksamheten så börjar han yla och skälla.. Svartis? O jag =) Är likadant när katten är i soffan.. =)
 
 
Gossedjuret är möe vitare än Nelson, så är nog dags för en dusch snart. De som han gillar så... el inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0