Läääänge sen....

Ja, nu va de länge sen jag skrev nåt.. Väldigt läääääääääänge sen..
Har vart mycket de sista, både goda och mindre goda saker har hänt så känner att jag inte har orkat/haft tid/lust till de, men nu ska jag nog få ihop ett inlägg =)
 
Som sagt mycket har hänt sen sist, de har kommit mycket snö, som tyvärr regna bort de mesta av de som nu har frusit på igen så de är snorhalt. Tänk om den fösta snön bara hade kunnat få vara kvar, men icke då.. Men medan snön låg fint på backen va vi bla på Kulhult med goda vänner och lekte av oss lite. Va väl kanske 20 vuxna och 3 barn när vi va där och trots de va de möe skratt och skrikandes i backen och de va inte av barna som gapade =) Va många år sedan jag åkte pulka sist, men va lika roligt då som nu =) Men ack så jobbigt de va och gå upp för U- backen, märks inte där att man tränar 4 dagar i veckan.. PUH!
 
 
Har även vart på julbord med P´s jobb, va jätte kul, fast blev lite för möe snaps. Jag och tjejerna vid mitt bord + Mats snapsade för fullt tills de blev föe möe för mig.. Så aldrig mer dricka snaps.. Är ju inte ens gott och de bränner till i magsäcken. Känns som den ska explodera, så inge mer sånt på ett tag, men snart är de ju nyår så får väl se hur länge jag han hålla de löftet...
 
Sen har jag pysslat med julkorten, kommer ett till inlägg med kort på dem, eftersom alla inte fått dem än.
 
Vart på Heden och i Händene skogen och gått, gillar och gå ute när de är snö på backen. Blir glad i själen då, vilket kan behövas i mellanåt!
 
Även vart på Spiken där de va en liten marknad, sambon köpte ölkorv så nu stinker de rökt korv i hela kylen.. Inte så mysigt. Efter de åkte vi hem till goda vännerna och bakade peppar kakor och baka lite julgodis..
 
Även blivit nån resa till Skövde och Lidköping för lite köp av julklappar och liet annat smått och gått.. Även lite bakning har de blivit men saker som jag redan visat i bloggen så är inte så kul för er att se..
 
En liten sammanfattning av lite av sakerna jag har gjort, har även gjort mycket annat, men inget som ni tycker kul om att läsa.
Har dock inte så många läsare kvar heller för den delen, så ni tycker nog inte om de jag skriver ändå, men vissa saker skriver jag för min egen del för att komma ihåg saker..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0