Rullar på...

Veckorna rullar på trots jag i början på veckan inte har nåt inskrivit i kalendern.. Skönt för de blir rätt enformigt och sitta i soffan hela tiden..
 
Har iallfall kommit igång med träningen igen efter att ha vart en soffpotatis i 3 månader nu under sommaren. Enda jag rört mig är promenader med Nelson men ger inte riktigt samma sak som o träna riktiga pass..
Har riktigt träningsvärk efter att ha vart på en boxningsliknande pass med möe sparkar och benböj, men är bara och gilla läget för ikväll är de dags för ett nytt styrketräningspass =) Nu ska gäddgänget på armarna och magen bort!
 
Va iallafall igår med en kompis utanför Grästorp och "hjälpte" till och hämta en kattunge till dem. Gud va söta de är! Ville ta med alla 4 kattungarna hem, men då skulle inte min sambo vara så glad på mig..
Gick jättebra och hämta henne och hon somna gott i buren. När vi kom hem till dem gick hon och strosa runt innan hon la sig och sov igen. Så hon va cool lugn. Va lite skygg och va lite svårt och klappa henne ett tag, men ä ju nytt folk så då blir de ju så..
 
 
 
Så liten och söt! Jättemjuk och gossig päls oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0