Redan trött...

Vart arbetslös i 3 dagar och jag har redan tröttnat =(
 
Har saker och göra, men är svårt och ta sig för och göra dem för jag tänker oxå att jag måste ha lite saker och göra hela hösten/vintern.
Men igår va jag iallfall i Skövde och kikade lite affärer, dock kom jag inte hem med så mycket. Fanns möe saker och köpa, men jag väntar på lönen som kommer på fredag. Får shoppa då istället.. El oxå får jag spara dem till framtida Ullareds resan för jag behöver ny vinterjacka bla. Känns tidigt och börja tänka på vinterkläder, men snart är vintern här. Tiden går fort!
 
Idag har jag bakat silviakaka i långpanna som sambon får med sig till jobbet imorgon. Är fullt i våran frys. Behöver rensa och frosta av de för att få plats med når mer i de, så de får nog bli en uppgift nästa vecka att frosta av frysen..
Sen har jag vart och tagit sista dosen på twinrix sprutan så nu är jag skyddad resten av livet på Hepatit A och B.. Turkiet är på gränsen till riskzonen, så är perfekt att jag är helt skyddat inför resan nu i september!
Inget skönt att ta sprutan, har sketa ont i min arm. Glad att jag tog den i vänsterarmen så jag ändå kan göra saker för jag kan knappt höja armen utan de ömmar och gör ont. Får hoppas de går över tills imorgon..
 
Imorgon ska vi till Nordea för att göra om våra huslån och kolla igenom pensionsparandet och sånt. Är NOLL intresserad av de så är bra att ha en banksbrutta som fixar de åt mig =)
Efter de ska ja ev åka o plocka kantareller med en kompis. Har inte hittat några de 2 ggr innan, så hittar jag inga imorgon tänker jag aldrig mer ut i skogen och försöka plocka!
Om jag inte åker och plockar imorgon så tänkte jag baka nåt typ av bröd. Alltid lika gott med nybakt bröd, ost, smör och ett glas mjölk.. MUMMMS
 
-------------------------------------------------
 
Kan inte ha ett inlägg utan bild, så får visa ett på Nelson som jag nästa alltid göra..
Här är han med sin nya leksak som han fick av min kompis igår. Hon är expert på att köpa bra presenter till han för han gillar dem och även att de håller mer än 2 minuter.
Denna ggr fick han en stor baseballs liknande boll som piper. Han går runt och bär på den och går även och "duttar" med nosen på den så den piper lite. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0