Sista dagen...

Idag är Sixtens sista dag för hans antibiotikakur för denna ggr. Han mår mycket bättre och är piggare och mer kelsjuk. Äter massa torrfoder oxå vilket är jätte skönt att han äter igen. Så nu har han nog gått upp sina 5 hg han tappa på några dagar förrförra veckan..
På måndag ska jag ringa ner till djursjukhuset och boka tid för att kolla upp så hans levervärde har blivit bättre vilket vi får hoppas de gjort, annars vet jag inte va som händer, om de blir ny kur med nåt? Återstår att se..

Inte bara Sixten vi får kurera. Nelsons trampdynor har blivit lite hårda och spruckna, så vi har köpt nåt spec kräm på zooaffären som ska smörjas på som vi hoppas ska hjälpa. Men för att han inte ska slicka bort allt med en gång så får vi sätta på han strumpor, mina strumpor som passa riktigt bra på han =)





Matchande NallePuh socker.. Gullig va =)


Kommentarer
Postat av: Grannhunden Falstaff

Så snygg Nelson är i sina strumpor. SÅNA VILL JAG OCKSÅ HA!!!

2011-11-27 @ 17:45:30
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0