RÄDD!!

Fy fan (ursäkta ordet) men va rädd jag blev förut. Jag va ute med Nelson på heden och när vi ska tillbaka till bilen så springer han rakt in i ett taggtråds staket..!!
Han va 15-20 meter bort så såg inte först att han blödde.. Men sen när jag kom närmare droppa de MASSA blod från munnen. Fick panik och började må illa/kallsvettig o helt skakis.. Och när jag kommer ännu närmare går han iväg men till slut vända han sig om och kom till mig. Fort till bilen som han naturligtvis inte ville hoppa in i, men som han tillslut gjorde. Försökte kolla på han vart han blödde ifrån men gick inte och se av allt blod.. Hela mina händer blev helt röda och byxorna likaså. Men tillslut börjar blodet sluta rinna men såg inte ändå vart de kom ifrån för jag trodde de va i munnen/tungan. Så åker in till Skara och till P, där han får hjälpa mig och titta. Då har han fått reva på läppen/hackan och på nosen. Inte så djupt som tur är. Kommer lite lite blod nu el om de är lite rester av blod som sitter kvar.

Nu sitter han här brevid och tittar på mig, helt blodig på sitt vita bröst. Han hade även på tassarna men de har han slickat bort.. Tycker så synd om honom. Men som tur va så va de inte värre. Kunde gått riktigt riktigt illa.. så de va tur i oturen... PUH..


Kommentarer
Postat av: Elin

Usch vad otäckt, men vad skönt att det verkar har gått bra.

2011-05-05 @ 20:31:05
Postat av: Grannhunden Falstaff

Sånt här har vi också varit ute för, och det är inte roligt. Men oftast ser det mycket värre ut än vad det är. Så vi tror säkert att käre Nelson repar sig snart.

2011-05-05 @ 21:48:15
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0