Dålig dag!!

Är så jäkla trött på mina djur så ni anar inte hur mycket!!

Satt uppe på övervången på golvet och greja med mina kläder som jag ska sätta ut på tradera, då flyger katt fan (ursäkta ordet, men så arg är jag på han!!) på min arm och hand, så nu har jag 6 st bitmärken på händerna + en stor klo reva på min arm! Blev så arg så jag tog han i nackaskinnet och slängde in han i duschen, för accepterar absolut inte att han gör så!!


(några av riv och bitmärkena, resten är på ovansidan på handen)

Sen har Nelson börjat sätta mig på prov, som vanligt, antagligen för att stiga i rangordningen i våran lilla familj, så nu försöker han sätta på mig och hoppar på mig, bita i min jacka, nafsa på händerna, skäller på mig m.m. Alla säger att jag ska brotta ner honom för att visa att jag är starkare än han, och gör de, men de hjälper ju inte iallafall! Blir så jäkla trött på de här, inge kul att gå tex på promenader med han när han ska hoppa och bita som han tex gjorde nu ikväll, så efter 5 min gick jag hem igen så P fick gå ut med han istället så nu sitter jag här och lipar istället för jag blir så jäkla trött att han ska vara på mig HELA tiden och ingen annan!!

Så om de är nån som vill låna, hyra el köpa djur, så har jag en katt och hund till de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0