Frånvaro...

Blogginläggen har lyst från sin frånvaro här i bloggen, men har jobbat massa nu i 1 veckas tid, och jobbar även idag och imorgon, så när jag kommit hem på kvällarna har jag vart helt slut. Sen har de inte hjälpt att jag förkyld, hostig och döv på ett öra, men är på bättringsväg nu som tur är..
Har nämligen vart inventering på jobbet denna veckan så mån, tis och ons har vart hela dagar som inneburit från 9 till 13 timmars dagar.. Puh...
P har haft Nelson med sig på jobbet och de går jätte bra för han där. Enda är att han inte sover där, han kan inte riktigt slappna av. Men de kan han inte nånstanns, inte hos mamma el svärmor heller, så på kvällarna slocknar han ganska fort och vill inte gå upp på morgorna, vilket passar mig som inte är en morgon människa =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Köttbullar är favoriten sen tycker jag att det klenar inte så heller så de är bra, men ibland blir det torkar blodpudding det är också smaskens. Men mjukt godis så dom slipper knapra :)

2011-03-30 @ 22:18:52
URL: http://crazyaboutpink.com
Postat av: Malin

Det blir mamma scans för dom kan jag tänka mig att äta själv :) Dafgårds funkar också ;)

2011-03-30 @ 22:33:19
URL: http://crazyaboutpink.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0