Kusten...

I helgen va svärmor snäll och tog Nelson så jag och P fick åka på en mini semester till kusten för att hälsa på P´s jobbarkompis med familj i deras båt.
Hade tur med vädret på dagen igår men som tyvärr sluta med regn och blåst. Men helgen har vart kanon iallafall! Skönt och komma ifrån Skara och Lidköpings kommun lite och göra något annat med vardagen. Är bara ledig 3 dagar till medans P har semester så man får ta tillvara på de dagarna.

Vi har åkt båt (första ggr i mitt liv som jag åker båt som inte är StenaLines liknande), solat, grillat, ätit och druckit gott, spelat kort och spel, slappat och skrattat! Så som en helg med goda vänner ska vara!



Klarblå himmel över oss, men mycket moln över land, så vi gjorde rätt och åka ifrån Kungshamn =)



Fisketången



Buröarna där vi stannade till med båten



Grabbarna rodde jollen till grannön medan jag och H låg och solade =)



Killarna på toppen på berget...



Typ 3 minuter efter vi tänt grillen dök dessa moln upp med MASSA regn, så killarna fick stå och grilla med regnponcho och paraply =)



Deras stora och fina båt! Vi är riktigt sugna på att köpa båt efter vart med i helgen, men de ä så fasligt dyra bara! Och nu när man åkt i en stor fin båt vill man inte sätta sig i en liten fjuttig sak =)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Wow!!!

Härligt!!!!

2011-07-24 @ 21:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0