Ensam i helgen...

Ja, som rubriken lyder så är jag ensam hemma i helgen. P har nämligen åkt med hans jobbar kompis med familj med båt till Kungshamn och jag fick vara kvar hemma. Antagligen ville inte P ha med mig, för han har varken tänkt/brytt sig om att försöka skaffa hundvakt eller skjuts hem åt oss från Kungshamn så då blev jag istället sittandes här hemma ensam. Kan ju inte påstå att de känns jätte kul, men är väl så livet är ibland..

Så idag har de blivit en slappar dag med en bok i solen, promenixer med Nelson och nu ikväll blir de bakpotatis och baconröra och vitlöksbröd + cider och godis och tjejfilm =)
Som tur är har jag både Nelson och Sixtens sällskap oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0