Utställning...

Nelsons uppfödare ringde imorses och frågade hur de gick osv, men berättade även att i slutet på februari så är de en utställning för valpar nere åt Svenljuga hållet. 2 el 3 av Nelsons syskon ska ställas ut så de vore kul och ställa ut nelson och kolla hur bra/dålig han är. Men ändå är jag osäker för hur ska han klara av de? Hur ska han kunna stå still och bli kollad i munnen och va de nu mer gör? Han som inte lyssnar och inte är koncentrerad när de är massa runt omkring? Fast ändå är de en bra grej att han får träffa hundar inför valpkursen i april.. Varför kunde inte valpkursen börjat tidigare så man hade fått lite mer pli på han?
Har tom 6 februari och anmäla mig på, så 1½ vecka till och fundera..
Hon sa även att hon ska bjuda in alla valpar i kullen i vår så de får träffas och de är ju jätte kul det med!

Blivit mycket mycket Nelson i min blogg den senaste tiden men har inte ork/lust att baka just nu. Inne i svacka med det antar jag, fast att jag har hittat massa goda recept och köpt nya muffinsformar.. Men de kommer väl snart igång igen får jag hoppas!


Kommentarer
Postat av: Ajje

Klart ni ska ställa ut honom, ring Malin A hon kanske kan hjälpa dig lite innan utställningen

2011-01-26 @ 15:57:11
Postat av: Grannarna

Hej Camilla! Visst ska ni åka på utställningen! Det kan bli en mycket rolig erfarenhet och upplevelse, både för er själva och för Nelson. Dessutom är det kul att få honom exteriörbedömd. Så vi hoppas att ni åker!

2011-01-26 @ 17:00:21
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0