Etikett + julklappar...

Nu är de flesta julklapparna köpta. Vi har några kvar på sambon släkt bara. Skönt att ha de avklarade även om de är kul att ut och handla men är så svårt va man ska köpa bara..

Vi åker runt till 4 olika ställen på jul så gäller att hålla koll vilken julklapp som ska till vilket ställe och tillfälle. Därför har jag "teman" genom att slå in i samma papper/snöre så jag har koll. Behövs verkligen för känner på senaste tiden att jag börjar bli lite glömsk och virrig.. =)
Har även gjort julklapps etiketter till vissa paket så blir de lättare oxå.. Har får ni 1 exempel på mina etiketter och julklappar =)


Bara att skriva vem det är till så är de klara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0