Nymålad dörr...

Nu har jag målat dörren 3 ggr, men tror jag ska måla 1 ggr till för säkerthet skull, men de får bli imorgon förmiddag. Blev en STOR skillnad i hallen. Blev mycket ljusare och mer enhetligt till den vita toadörren..

(Kolla inte på hatt och skohyllan för där är de total KAOS med massa kläder, skor, hundsaker m.m...)



Dörren före, i nån konstig brun färg...



Dörren efter....

Visst blev skillnad??
Jag tyckte de iallafall blev jätte bra och är nöjd över att jag börja med projektet. Nu ska bara dörrfodret målas för de har gulnat lite och ser skitigt ut jämnfört med den vita dörren. Ska även måla tröskeln vit och men de gör jag om några veckor när jag är arbetslös igen så jag har nåt och göra då..
Nytt dörrhandtag och låsmojäng ska införskaffas för de som är nu är i GULD och de är itne riktigt min grej..

På nedersta kortet ser ni även kaklet sambon la för nån/några månader sen om jag inte visat de innan vilket jag tyckte blev jätte bra oxå.. Lättskött och är en STOR favorit hos Nelson då är svalt och skönt nu när de är varmt ute..


Kommentarer
Postat av: Elin

Det blev ju jättebra, det gör jättemycket att byta dörr, vi gjorde det när vi flyttade in oxå från en brun till en vit och det blev större skillnad än man kunde tro.

2011-08-04 @ 08:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0