WC skylt

Köpte och satte upp bokstäver på toa dörren för ca 1 år sedan, Tyckte de va jätte fina, men blev inte helt hundra när de kom upp. Men igår kom en kompis på att jag kunde spraya dem med sprayfärg så fick jag den färgen jag ville ha. Att jag inte har kommit på de tidigare undrar jag dock.. men men... Så idag har de fått lite färg på sig =) O vilken färg? Svart så klart =)


Innan


Efter

Letar efter några mer såna här bokstäver och ha på toa dörren här nere, men svårt o hitta dem tycker jag, eller oxå är de att ja inte har letat på rätt ställe.. Vill inte ha en skylt, utav bokstäver. Hitta några i en butik i Skövde, men de va vita. Kan ju måla om dem, men hade hoppats på de skulle finnas svarta, så jag slipper måla dem. Nån som har sett såna i nån butik?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0