lite uppdatering kanske....

Va ett tag sedan jag uppdatera, men i veckan har jag jobbat alla dagar, så när man kommer hem så är man helt slut så då har soffan lockat mer än och baka o sånt..

I söndags va jag i allafall på Ullared =) En av några favvo affärer som jag har, och är nog mer än jag som har det.. Åkte kvart över 5 hemifrån, och de är ju inte allt för vanligt och gå upp så tidigt i min värld, så man va rätt trött sen på kvällen när man kom hem. 
Blev lite shopping, fast inte så mycket som de brukar, men ska dit om 1 månad, så kunde ju inte handla allt på en gång =)
Köpte Bobby´s hårshampoo, balsam och spray till riktiga fynd pris. Bara 10 kr.. På Kicks kostar de 65-69 kr. Den serien har fått rätt bra omdöme i många bloggar, så hoppas den är bra. Och om den inte är de så är de ju inga pengar heller som man kastar bort.



Blev även bla tröjor, vantar, pajform, mandelkvarn, muffinsformar, plastbyttor, dekorationssten, dekotationsbollar och de obligatioriska plastpåsarna och bakplåstpapper och lite annat smått och gott =)
Skulle köpt fyrkantiga tallrikar och skålar, men va slut, så hoppas de finns nästa gång jag kommer dit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0