Vovve

Vi har pratat om vovve i många månader, men inte hittat någon som vart bra. Men i tors hitta våra grannar en annons i GP på söta vovvar, så gick in på deras kennel och mailade dem, så i lördags va vi och titta på vovvarna i Svenljunga. Man blev helt förälskad med en gång för de va verkligen URSÖTA!!, så på onsdag flyttar de in en liten kille in till oss =)   =)   =)





Är en Berner Sennen, så den kommer inte alltid vara så här liten, utan bli ganska så stor..


Våran kille är den första till vänster...

Så nu måste de inhandlas massa saker..

grindar/komposgaller
bädd
matskålar
leksaker
godis
mat
kammar
klotång
schampoo
grind till bilen
bädd till bilen

m.m m.m m.m

Men imorgon ska jag, mamma o syster till Ullared, så hoppas jag kommer hitta möe saker där =)

Sen ska vi bara enas om namn oxå, de ä inte de lättaste.. finns ju hur måååååånga namn o välja mellan.. Får se vem som får sista ordet oxå av mig o P.. jag hoppas att jag får de :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0