Fredag..

Idag har snälla mamma och syster vart här och vart hundvakt i 1 timme så jag kunde åka o klippa mig. Va behövligt! Skulle gjort de förra veckan, men då ville jag inte lämna bort vovven..
Jag hade busat och lekt mycket med han innan, så han hade sovit mestadels av tiden. Bra de, så kanske de kan vågar att vara hundvakt igen =)

De kom mer snö igår kväll/natt så nu är de dags att plocka fram skyfflar, vinterjacka och vinterskor.. Va ute i trådgården med gympadojor, och de va inte super bra gjort, för jag blev pissesur om fötterna.
Kanske är dags att  ställa in trädgårdsmöblera och grillen nu? Tror inte man behöver de mer i år? Får nog blir att göra de i helgen. Ska nog börja kakla väggarna på toan i helgen oxå. Iallafall några rader, så man blir klar med toan snart. Vill göra iordning badrummet där uppe med. Pappa hade hört med en kakelsättare som hade rätt bra pris, så måste kolla med rörmokare o elektriker oxå. Ska ju passa på att göra de medan man kan utnyttja rotavdraget oxå.. Måste övertala mig kära sambo till och göra de oxå ;) och det är de svåraste.. =)

Fick ett jätte fint kort av våran granne igår på vovven..



Tack så mycket Bengt!


Kommentarer
Postat av: Falstaff och hans husse

Jätteroligt, Camilla, att du satte in kortet på bloggen!

2010-10-23 @ 11:24:54
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0