Hos Vetrinären...

Imorgon blir Nelson 12 veckor, så idag va de dags för en vaccinationspruta. Gick jätte bra. Han gnällde ingeting när han fick själva sprutan, vilket va toppen. Men han va lite pipig o orolig innan, men va ju nytt ställe med massa dofter så de blir ju så..
Va 4 st vovvar med matte/hussar som kom fram till oss och ville klappa och gosa =) Han tyckte han va så söt.. Och sen när vi satt inne på rummet för att vänta på vetrinären kom 2 st andra djurskötare in och ville klappa o gosa med han.. Så han är nog allt lite söter (stolt matte)



I eftermiddag ska vi åka till Lisch.. P ska kolla efter vinterkängor. Behövs kanske i vinter om de blir en likadan vinter som förra året. Och snart får vi gå längre promenader oxå =)
Ska svänga förbi kappahl oxå förj ag har 2 st jobbar kompisar som vill se lilla Nelson oxå. Eller lilla o lilla. Han vägde 10,4 på vågen nere på BlåStjärnan. Börjar bli en tung grabb...
Han är en riktig knähund. Han ligger gärna i mina knän/famn när jag sitter på golvet med han. Och de känns oxå där att han blivit större. Nu är de inte många cm kvar tills han når upp med hövet på tv-rumsbordet, så snart gäller de o plocka bort allt som ligger där på..


Kommentarer
Postat av: Muffin

Men åååh, vilken helt ljuvlig vovve!! Så söt!

Tack så mycket för dina goa ord inne hos mig, jag blir så glad ska du vet. Angående din fråga om Doodle Factory så är svaret ja (vet inte om jag får lov att säga men så är det).

Ha en go helg! :)

2010-11-05 @ 13:06:59
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: angelica

Ja där kan ni vara stolta, han är ju jätte söt=)

Får snart se till att träffas så vi får se honom=)

2010-11-05 @ 15:01:08
URL: http://ajjedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0