Pysselrum

När jag ändå tog kort på min streckkod, så passade jag även och ta kort på mitt pysselrum. Har knappt visat nåt av vårat hem här i bloggen.

För ungefär 1 år sedan satte vi upp en vägg i ett rum på övervåningen, för vi tyckte rummet va lite för stort. Även svårt och möblera för man ställer allt utmed väggarna så de va mycket yta i mitten på rummet som gick till spillo.


Streckkoden igen =)


Streckkoden igen, och även min Lackbokhylla från IKEA där jag förvarar stämplar, band, pennor och verktyg till mitt pyssel.
Backarna i hyllan är även från ikea, men de va genomskiljiga när jag köpte dem. Ville dölja de som va i lådorna, så klistrade på svart vinylplast på dem.


Mitt skrivbord


Lite utav min pysselsamling =)


Kommentarer
Postat av: vera

Är avis på streckkoden.vill med ha sådan

2010-05-16 @ 09:44:34
Postat av: Carro

Me too

2010-05-16 @ 16:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0