Marimekko skål

Igår va jag med mamma, syster o hennes kille i Lidköping en sväng. Och de blev en sväng in till Rörstrands. Köpte med mig en svart Marimekko skål hem =)



Så nu har ja 3 st Marimekko skålar stående i min String hylla som ja köpte förra året =) Och nån mer ska de bli, bara frågan vilken ja ska ha. Är några som säger att svart är tråkigt o att man ska ha lite färg istället. Men trivs bäst med vitt/grått/svart.. Så de kommer ja fortsätta med, även om folk tycker jag är tråkig..



På översta hyllan i String hyllan har jag Marimekko plåtburkar som ja tycker är jätte fina och självklart ett C som ä första bokstaven i mitt namn som ja köpt på Panduro och målat svart. Nu är frågan bara vad ja ska ha på nedersta hyllan, nån som har nåt förslag?


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar stringhyllor. Så vackra. Det måste ju vara något som är tre på nedersta hyllan oxå=) Hrm, ska klura lite =) Kram

2010-03-01 @ 18:15:28
URL: http://annamalinska.blogg.se/
Postat av: Malin

Ska klura lite, något med tre... i grått vitt eller svart.. hrm...



Stringhyllor är en stor favorit! Hur fint som helst! Härligt att läsa din blogg. Kram

2010-03-01 @ 18:19:57
URL: http://annamalinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0