Klar...

Efter att ha ockuperat köksbordet i 1 månad är jag äntligen klar med årets julkort =) Såå skönt... Tagit lite tid för jag har gjort nåt kort då och då.. Blev inte så avancerade i år, men orkar inte lägga för mycket tid och energi på de heller.. Står bara framme 1 vecka hos folk sen åker de antingen i papperskorgen el i nån kartong, sen är de kortet bortglömt. Tyvärr..
Men iallafall skönt och ha de gjorda, bara frimärke som saknas på dem, men ska iväg och handla det ikväll när P kommit hem med bilen. Ger mig inte ut i volvon i detta vädret. Den halkar bara åt sidorna hela tiden.. Ush..

Korten kan jag inte visa än, för några jag skickar till tror jag läser här, men efter jul lägger jag ute dem här.. =)


Kommentarer
Postat av: Grannarna

Nä då, kära Camilla - de julkort vi har fått från dig och P sparar vi och bevarar. Så de slängs INTE. De är alldeles för professionella och trevliga!

2010-12-07 @ 19:59:29
URL: http://barfals.blogspot.com
Postat av: Camilla

Va kul och höra, Bengt! De värmde!

2010-12-07 @ 20:18:16
URL: http://femrumochkok.blogg.se/
Postat av: verre

Slänger inte dem heller.....

2010-12-08 @ 18:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0