Granen uppe...

Igår kväll hjälpte P mig med granen. Han tycker inte sånt är kul för fem öre, men med lite tjatning fick jag lite hjälp. Blev svarta julgranskulor =) Den ser lite tråkig ut, men kan inte ha glitter för de äter katten upp, Nelson med säkert. Skulle vilja lägga julklappar under oxå, men de äter katten bara upp snörena på dem. Förra julen åt han lite snöre och antagligen skar han sig lite i halsen, för han hade svårt och svälja några dagar efter han hade ätit de. Så för hans skull så lägger jag inte fram några i år..
Försökte även att få nåt fint kort på Nelson vid granen, men är hur svårt som helst. När ja tycker han sitter bra tills kortet är taget så har antingen rest på sig el tittar bort. Vill ha en systemkamera där kortet tas med en gång och inte efter typ 3 sekunder.. Synd att de riktiga bra är så dyra...
Blev några kort som blev okej, men de va inte många av 50 kort jag tog.. Får fota nån kväll när P är hemma så får han vara med och hjälpa till..


Kommentarer
Postat av: Grannarna

Men det här fotot tycker jag är jättefint! Jag önskar att jag kunde ta ett lika bra kort på Falstaff (när granen är monterad, förstås ...).

2010-12-20 @ 11:09:44
URL: http://barfals.blogspot.com
Postat av: ajje

Gud vad söt han är

2010-12-20 @ 15:34:15
Postat av: Camilla

Detta va de bästa som blev, o ändå blev de lite mörkt, men de va för jag inte ville ha blixt..

Ja, han är allt lite söter min huligan =)

2010-12-20 @ 19:54:33
URL: http://femrumochkok.blogg.se/
Postat av: Helena&Sessa

Vilken söt liten kille! God Jul!

Önskar Nelson's mamma Sessa med matte Helena

2010-12-24 @ 12:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0