Fullt upp..

Denna veckan har de vart ganska så mycket, fast de har gått bra, för de har vart skönt och komma hemifrån lite.  Skulle vart ledig idag, men fick jobba extra, så Nelson får vara lite mer på P´s jobba denna vecka än väntat, fast som tur är så går de bra för han och vara där nere. Blir bättre när han är lite äldre för då kan han vara mer hemma själv. Som tex idag när jag börjar kl 2 och P slutar klockan 4. Är ju bara 2 timmar som han får vara själv då.

Imorgon ska vi på julbord med P´s jobb, så då kommer min mamma och pappa hit och är hundvakt. Hoppas de kommer går bra. Får trötta ut han på dagen så han sover hela kvällen =)
Han är ju en lite huligan imellanåt, som tex häromdan när jag va uppe på övervåningen och kom ner, så hade han tuggat sönder P´s toffel. Är första gången han förstör nåt, så vi har nog tur att han inte förstört nåt annat..

Nu ligger han helt utslagen på golvet, han fick nämligen nya leksaker som han har lekt med hela förmiddagen som en kompis köpte på Ullared när hon va där häromdan. Är stor skillnad på pris på leksaker där och här hemma. Så nästa gång jag åker dit ska jag köpa på mig lite som han kan få pö om pö. De går åt här hemma så som han tuggar. Nu har han tappat 4 tänder och de nya är redan uppe. Så de gick väldigt fort. Skillnad mot oss människor när vi tappar våra mjölktänder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0