De va de året det...

Nu är de inte så många timmar kvar på detta året då. Har gått rätt fort detta året, för de kändes inte så länge sen de va nyår..

Har hänt mycket detta året. Både negativa och positiva saker. Men är bara och blicka framåt och hoppas detta året blir bättre och det tror jag de kommer bli. Har en sak i "sikte" som förhoppningsvis kommer förändra livet lite. Bara hoppas den saken blir av och att de kommer bli bra...

------------------------------------------------------------------

Veckan som varit har oxå gått med rasande fart. Julen va väldigt lugn, som den ska vara. Vi har dragit ner på julklapparna i våra familjer, men lite julklappar fick jag allt. Bla en ny klocka, Leila Lindholms kokbok så jag kan baka nya roliga saker =), glassmaskin, muffinsformar och andra baksaker, halsduk och lite annat smått och gott. Fick även massa presenter av Kappahl. Halsduk, scarf, sockar och en resväska!



De hade verkligen gått in för julklappen igår och "graverat" in Kappahl i skalet på väskan och även hela innefodrat va tryckt med loggan och även andra små detaljer.



En jätte bra present tycker jag, istället för att få tex en billig chokladkartong.. Perfekt att ha med när man åker på weekendresor. Inte för vi gör de så ofta, men händer några ggr per år =)

Har även jobbat alla dagar sen jul, vilket är skönt och komma hemifrån för nu framöver kommer de inte bli så mycket jobb då de ä lågsäsong i handeln i jan, feb o halva mars. Efter och före jag jobbat så har jag gjort praliner. 60 st ungefär. Min mamma som hade beställt de till hennes nyårsfest, så hoppas de blev bra och omtyckta. Tar ett tag och göra dem för man ska pensla, kyla, pensla, kyla, i med fyllning, kyla, choklad, kyla.. Men är rätt kul när man väl kommer igång och gör dem.. Recept på dem har jag lagt upp tidigare om ni vill göra dem själva...

GOTT NYTT ÅR på er som läser min blogg och hoppas ni får en bra kväll!

Avslutar med en bild på en väldigt trött Nelson som har hållt igång hela dagen...





Kommentarer
Postat av: Carro

din resväska är ju lika snygg som min =) konstigt va?

kan inte du dela med dej lite av din tur till nån som behöver det istället?

2010-12-31 @ 19:16:51
Postat av: Camilla

Hade jättegärna delat med mig av min tur, men har knappt nån själv.. Men hoppas hoppas hoppas för din skull att du får tur snart med!!

2010-12-31 @ 21:01:31
URL: http://femrumochkok.blogg.se/
Postat av: Elin

Gott Nytt År och hoppas 2011 blir ett fantastiskt år för er önskar Elin, Bosse & Tova

2011-01-01 @ 12:40:33
Postat av: angelica dahl

Resväskan var ju skit snygg kul att ha en som inte så många har=)

Oj vad nyfiken man blir när du skriver så.

Hoppas att det blir toppen det som ska ske=)

2011-01-01 @ 14:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0