Rastlös...

Är riktigt trött på att gå hemma och vara arbetslös.. Är inte riktigt min grej för jag är ganska rastlös av mig. Och när man har gått hemma så länge så är de inte kul o städa o rensa i skåp längre. P är raka motsatsen mot mig. Han blir inte rastlös i första taget. Han kan sitta en hel vecka i soffan utan o bli något rastlös. Så jag får tjata ganska möe att vi ska göra nåt, så i söndags fick jag med honom till GBG och Kungsbacka :)

Vi åkte först till Kungsmässan där vi hittade pike till P och födelsedagspaket till min syster som fyller år nästa vecka.
Sen åkte vi vidare till Freeport. Sist vi va där va de inte så möe och ha. Men de hade bättrat sig. Va möe mer affärer och möe möe mer folk. P blev jätte glad när han såg att FOX outlet hade öppnat där. Så han köpte FOX hoodtröja o t-shirt för typ 450:-. Så de va riktigt bra pris för Rydens och JG trading i Lisch tar typ 700-800 för en hoodtröja. Så dit kommer vi nog åka igen för att köpa kläder till P.

Åkte vidare till IKEA, va inte där för så länge sen, så de blev en snabbvisit för jag visste precis vad ja skulle ha.

På vägen hem satt vi o funderade på va vi skulle äta när vi kom hem, och eftersom de va super gött väder så åkte grillen fram. Va gött de är och grilla eller.. Och så smidigt..

-----------------------------------------------

Förra veckan ringde en gamal jobbar kompis till mig från Wedins Skor om jag ville komma och hälsa på en sväng. Så igår va jag där och hälsa på henne och hennes 2 månaders dotter. Hon ska heta Juni, väldigt ovanligt namn men tycker de är fint..
Hon bor utanför Storalevene så vi gick en promenad ute på landet och prata om gamla minnen från när vi jobbade och även folk som gick på våran skola, så när vi kom tillbaka hem till henne satt vi och titta i gamla skolkataloger. Tycker de är kul och kolla i gamla kataloger och se hur möe folk har ändrat sig osv..

--------------------------------------------

Har haft svårt och sova de senaste 2 veckorna eller va de nu blir, så imorses vakna ja kvart över 7. Och de gick verkligen inte o somna om, så gick o la mig i soffan och satte på en film. Har några filmer jag inte har sett än, så idag åkte PS I LOVE YOU på. Det var en JÄTTE bra film, men oj oj oj vilken lipar film. Jag lipar till nästan alla filmer, men har inte lipat så möe som jag gjorde till denna. Så jag bara känner hur svulla ögonen är nu.. Om ni gillar dramafilmer så ska ni se denna. Sen är Gerard Butler och Jeffrey Dean Morgan med i filmen, o de gör ju filmen möe bättre oxå =)

-------------------------------------------

Nu sitter jag o väntar på att klockan ska gå. Om ½ timme kommer P hem, så vi ska åka till Hovbygruppen och rita upp vårat badrum. Ska bli kul och planera lite hur de ska se ut om vi renoverar om de..
Våra kompisar renovera om sitt badrum för nåt år sedan med vita väggar och grått golv och tycker de ä jätte snyggt, så de kommer nog bli nåt liknande.

-------------------------------------------

Blev möe möe text idag och inga bilder, men har inte bakat nåt på ett tag. Men funderar ikväll när jag kommer hem om man ska baka lite cupcakes. Så ikväll eller imorgon kanske de kommer en bild =)



Kommentarer
Postat av: vera

du har ju glömt en sak som du gjrode: vart på skattekontoret med.allt annat har du fått med... :=)

2010-04-14 @ 22:42:28
Postat av: Malin Longborn

härligt att få snoka reda på lite vad du hittat på!



jag har ett projekt till dig.. om du vill.. ska ju flytta i sommar. tänkte om du ville hjälpa mig att klura ut lite färger och så.. på fondväggar mm. ska måla det mesta men behöver 3 fondväggar: köket, hallen (pytteliten bit) och i mitt sovalkov. Jag gillar ju färger och får gärna vara lite hysteriskt men det ska passa till cremevita väggar... eller kanske ska måla om i köket, men det är inte bestämt än.. Tänkte du kunde gilla att brainstorma lite =) Du behöver inte. Kram

2010-04-19 @ 12:23:52
URL: http://annamalinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0