Trix..

Försöker lära Nelson lite trix men har svårt och komma på va jag ska göra, men häromdan när vi satt vi bordet så försökte jag lägga saker på hans nos och att han inte fick ta den för jag sa varsgod.. Ännu roligare hade de vart om han slängde upp saken i luften istället för att bara böja ner hövet och börja äta, men men.. kanske går längre fram..
 
Men han är iallafall jättesöt ibland när jag lägger nåt mumsigt på nosen för han blir alldeles vinögd. Ögonen åker ihop för han måste ha span på osten/köttbullen/godiset el va de nu är.. Så charmig så =)
 
Just på denna blev han inte vinögd, men söt ändå =)
Här en chips bite på nosen men får nog börja ge han sånt för han har nog lagt på sig 1-2-3 kg de sistone, inte bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0