Mys...

Kom precis hem från Lisch efter att ha skjutsat sambon på öldrickar kväll hos en kompis så här sitter jag och mina 2 grabbar i soffan och myser..
 
Mysbyxorna på, godis och chips framdukat, passionsoda framme (måste hämta sambon inatt annars hade de blivit ett glas vin el cider men duger gott ändå), värmeljusen är tända, romantiska komedier framtagna =)
 
Sixten har blivit bortskämd och fått tonfisk och Nelson har fått grisöra som han fick i present av våra kära grannar häromdan. Så de är nöjda oxå hoppas jag =)
 
Gillar mina ljuslyktor från Iitalla, skulle gärna vilja ha mer färger av dem, men de kostar ju 129 kr/st så är inget man köper bara sådär.. Men om nån vill ge mig present så får ni gärna köpa såna :P
Fick mail från Iitalla klubben att de hade billiga såna nu på Rörstrands, dock 2:a sortering, men oftast så brukar man inte se några större skönhetsfel på dem, så kanske får ta en tripp dit nån dag... 
 
---------------------------------------------------------------------------
 
Måste tipsa om "chips" från Netto. En kompis brukar köpa dessa och de har egentligen ingen smak på sig förutom salt, men de är riktigt goda! Om jag inte blir så mätt fort hade jag lätt tryckt in mig hela påsen på 5 minuter så goda är de. Och billiga.. Endast 10 kr för en påse!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0