Helgen...

I lördags va jag och en kompis i GBG och shoppade lite, men bara för jag va ute efter massa kläder och prylar så hitta man självklart INGET! Är verkligen i behov av kläder då jag varken har tröjor el byxor som passa längre, men icke då! Sur man bli!

Efter vi vart på stan skulle vi ut till Kållered och vi va lite osäkra hur vi skulle köra, så vi satt och titta på alla skyltar som fanns och va gjorde jag då? Jo, jag körde mot RÖTT LJUS!! Va inte många meter från att få en bil rakt på vänstersidan.. Fy fan va klantigt av mig, men varken jag el kompisen la märke att de va ett stoppljuse där.. Tur att jag fick stopp på bilen och inget hände iallafall!

Väl ute vid ikea, så sa de i högtalaren att vi stänger om 10 minuter, så de va bara och hämta handtag och ljus som jag va ute efter.. Hann inte direkt kolla på nåt annat, men kommer väl snart till IKEA igen, så de går ingen nöd på mig =)

Igår hade jag och P årsdag. Vi har vart ihop i 12 år.. jösses va tiden går fort.. De firade vi med att kratta löv i trädgården och tog med oss Nelson till Uddetorp så han fick springa av sig, vilket sen resulterade en tripps till Zooaffären för att köpa hundschampoo då han va helt brun efter all lera och geggamoja där.. men nu är han jätte fluffig och luktar jättegott =) Blev även ett nytt halsband till han, men har inte riktit provat de än om de är rätt stl.. Svårt och veta vilken stl man ska ha tycker jag.. men som tur är de öppetköp så vi kan byta till mindr/större om de är så..
Så va vårat firande igår =)

Idag är de städning och bakning som står på schemat då ett par kompisar kommer imorgon. Trodde att jag hade alla ingredienser, men så fattas de ½ dl vispgrädde.. GRRR.. så tråkigt och åka och handla så blir man sur på sig själv att man inte kollade ordentligt förra ggr man handlade, så de är bara och åka till affären efter middagspromenaden med Nelson.. Jippi!



En nyduschad och fluffig Nelson och framför allt vit på bröst/nos igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0