Ullared idag igen =)

Igår kväll bestämde jag och en kompis att vi skulle till Ullared, har sett en del på deras blogg som jag ville ha, men självklart va vissa saker slut/inte som man tänkt sig, men blev allt ett långt kvitto ändå =)
Vinterjackan är nu infördskaffad och hoppas den passar i vinter oxå. Skulle ha en höstjacka oxå men hitta ingen som passade men kommer antagligen åka till ullared om 2 månader igen, så då kanske de har kommit in lite mer sånt.. Vill även har teromobyxor om de blir riktigt kallt i vinter, för då är de inte skönt och gå i vanliga byxor på långpromenader med Nelson..

På tal om Nelson köpte jag även 3 leksaker till han för de är ganska bra pris där nere, men 2 st har han redan pajat.. Jippi va kul.. Varför kan de inte göra leksaker som håller mer än 2 minuter? Har både köpt dyra i djuraffärer för massa pengar och även billiga på tex ÖB och de håller inte.. Önska jag vore lite smartare, då hade jag försökt komma på några hållbara hundleksaker!

Sen blev de ljuslykta och fleecefilt och ha i min nya soffgrupp på altanen. Köpte även innekuddar så ska sy lite myskuddar och ha i soffan. Så hoppas altanen blir lite mer mysig!
Blev oxå de obligatoriska muffinsformarna, strössel, ljus, servetter, kläder, hundprylar och mycket mycket mer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0