Trött..

Jag behöver inte ha väckarklocka längre för Nelson kommer och väcker mig mellan 8 och halv 9 varje morgon, men idag kom han inte förrän tio i 9 vilket va super skönt, men ändå är jag super trött.. Skulle kunna gå och lägga mig och somna nu om jag fick, men kan inte sova bort dagen..

Sen gör vädret mycket oxå, hur grått och trist är de inte nu när man tittar ut? Och halt överallt så man kan knappt gå nånstanns.. Kasst! Vill hellre ha tillbaka snön för de blir mycket ljusare och finare! El oxå kan de bli vår så de kommer lite grönt på buskar och träd.. Detta vädret är kasst!

Försöker komma på nåt och göra, men har lite svårt och ta tag i nåt.. Behöver rensa garderober och sätta ut saker på tradera, men de är sååå tråkigt.. Kanske krypa upp i soffan och titta på film istället =)


Kommentarer
Postat av: Grannarna

Vi håller med: det här är riktigt depparväder! Men jag lovar: våren är SNART på väg. Garanterat!

2011-01-17 @ 16:59:21
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0