Shopping idag igen...

Såg reklam på tv:n igår att Jysk börja med sin stora sommar rea idag, så tio över 10 va vi där med MASSA annat folk... Och vi fick tag på de stolarna som vi va och titta på häromdan för över 300 kr billigare per stol.. Ibland är de bra och tänka till lite extra och inte köpa med en gång.. Men tyvärr hade de bara 3 st kvar, men vi fick ställa undan den 4:e i Skövde så vi for direkt dit och köpte den..


Sån här blev de, så de matchar till soffan  =)

 Och när vi ändå va i Skövde så köpte jag tyg till kuddarna på altanen, så nu ska jag bara damma av symaskinen o sy dem oxå..
Blev även ett paket till en kompis, muffinsformar och en blomma till altanen för min del. Sen fick P för sig att köpa ny dataskärm, som jag egentligen kan tycka är onördigt, men han fick sina semesterpengar denna månaden så då gick de till nåt vettigt iallafall..
Ush va pengar vi har spenderat den sista månaden.. inte bra men ibland ska man få unna sig lite och sen åker vi inte på nån semester i år heller.

Sen när vi kom hem har vi grejat för fulla muggar.. P har slipat och målat plåten över ingången för färgen hade börjat flagna där. Blev mycket bättre trots han har en strykning kvar som han ska måla imorgon.
Under tiden han gjorde de, satt jag och slipa ytterdörren på insidan i en evighet. Va nån konstig färg/olja där som smälte på sandpappret. Men nu är de borta iallafa och så har vit grundfärgen kommit upp. Blev en STOR skillnad till de bättre. Blev mycket ljusare i hallen när den blev ljus. Kommer visa bild imorgon el övermorgon när jag har målat färdigt det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0