Trött...

Sitter här helt utslagen i soffan. Dagen har nämligen spenderats på Gekås Ullared bland en massa folk!
Va inte super mycket folk utan man ändå kom fram ganska bra i gångarna. Men tar ändå på kroppen att köra bil fram och tillbaka vilket är 45 mil + gå o trängas bland folket.. Men ändå är de så kul så man åker tillbaka dit om och om igen =)

Blev inte så mycket shopping denna ggr som jag tänkt. Hade hoppats på att hitta kläder då mina kläder passar längre, men kläder va jätte konstiga. Möe krimskrams och mönster och konstiga passformar.. Sen skulle jag ha utomhuslampor, men de va möe dyrare än va de i affärerna här i stan, så de kan jag lika väl köpa här hemma då.
Nelson fick som vanligt lite leksaker, men är rätt kasst och ge honom sånt för efter 3 minuter är de helt trasiga. Kolla så fin gummi igelkotten ser ut nu..



Efter Ullared blev de Ikea i Göteborg på vägen hem där mamma skulle ha de obligatoriska ljusen som man jämt köper när man åker dit, lite annat smått och gott fick följa med i påsen oxå..

Så nu väntar jag på Äntligen hemma ska sluta på tv:n, så ska jag gå och krama kudden =)
Är de nån mer som kollar äntligen hemma? F-n va jag stör mig på Lulu!! Ta bort henne från pogrammet, snällla! Va har hon för konstig stil/smak och hur ser hon ut el? Jösses är mitt ord på henne! Taskigt jag vet, men de är verkligen en människa jag inte tål!


Kommentarer
Postat av: Grannarna

Nej, vi brukar inte kolla "Äntligen hemma". Men vi känner väl igen hur det gick för gummiigelkotten:-) Sådant har vi MÅNGA exempel på ...

2011-11-23 @ 17:07:09
URL: http://barfals.blogspot.com
Postat av: Amanda Olsson

Haha, hon har väl ett fin nytt rött läppstift!? :)

2011-11-23 @ 20:07:37
Postat av: Carro from NYC =)

hade helt glomt att du skulle till ullis? blev avis, fast jag sitter i New York =) hoppas allt ar bra hemma. inte latt att passa in tider sa det gar att prata med er pa chatt. men jag ar ju snart hemma igen. du behover bara sakna mej i drygt en vecka till.



och JA, ta bort Lulu Carter fran tv-rutan, hon forstor nastan hela tisdagen.



puss/ Carro

2011-11-24 @ 01:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0